Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Naar aanleiding van een aantal vragen die ik af en toe krijg heb ik een aantal veel gestelde vragen uitgewerkt. Mocht je zelf nog vragen hebben stel ze gerust via onze facebook pagina www.facebook.nl/deezkinderkamers of via de email onder het kopje contact.

Vragen betreffende de verzending:
1 ) Wanneer versturen jullie producten?
   Als de betaling binnen is, versturen wij de producten binnen 48 uur. Of indien de bestelling niet voorradig is of nabesteld moet worden bij onze leverancier laten we dit per email weten.
2 ) Hoe weet ik of een product op voorraad is ?
      Als het producten van Deezkinderkamers in de webwinkel zichtbaar is, kun je er vanuit gaan dan deze op voorraad is. Tenzij de levertijd anders staat aangegeven in de webwinkel.
      Mocht het toch voorkomen dat het gewilde product er niet is of niet na te bestellen is zorgen wij dat je zo snel mogelijk van ons een mail ontvangt met de mogelijkheden.

3 )  Mijn bestelling is verzonden waar kan ik deze volgen?
      Je krijgt na je bestelbevestiging nog een mail met uw track en tracenummer.

4 ) Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
     Natuurlijk kan er altijd wat bij! Bestel extra bij via de webshop. Mocht je toch een andere maat willen of de bestelling annuleren stuur ons dan even een email.
5 ) Door wie word mijn bestelling geleverd?
  
   Deezkinderkamers werkt samen met Myparcel welke alle verzendingen door Postnl laat uitvoeren.


Product vragen

1. Hoe kan ik het beste dekbedovertrekken wassen?

2. Wat is het verschil tussen de verschillende dekbedovertrekken die bestaan katoen of microfiber?

3. Welke knuffels zijn geschikt voor babys?


4. Wat heb ik nodig als voor een baby ?
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN