Ruilen en retourneren
logonieuw1.1

Ruilen en retourneren

Retourneren? 
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben.

In dergelijke gevallen kunt u de bestelling altijd naar ons retourneren. Wij zullen wel controleren of hier niet meer mee is gedaan dan schriftelijk is voorgeschreven. Wettelijk gezien mag je het product namelijk uitproberen zoals je dat ook in een fysieke winkel mag doen.

Wanneer er meer mee is gedaan dan dit dan zullen wij controleren of wij het product met waardevermindering retour kunnen accepteren of dat deze op kosten van uzelf weer naar u toegestuurd moet worden.

Wanneer u een bestelling wilt retourneren dan heeft u 14 dagen om dit aan ons te laten weten. Dit kan via ons mailadres info@deezkinderkleding.nl. Na het aanmelden heeft u vervolgens nogmaals 14 dagen om de bestelling daadwerkelijk naar ons retour te sturen. Wij doen ons uiterste best om het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten vervolgens zo spoedig mogelijk terug te betalen.

Dit zal in ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen gebeuren. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Retouren waar accessoires ontbreken of waar de verpakking niet bij zit kunnen wij helaas niet accepteren. Het is dan ook van belang dat u bij het retourneren controleert of u het volledig terugstuurt.


Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, en €3,95 voor Brievenbuspost pakket raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

 

Ruilen

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@deezkinderkamers.nl.
Download ook hier het herroepingsformulier om het artikel(en) retour te sturen : http://deezkinderkamers.nl/files/18496/afbeeldingen/retourfomulier.pdf

Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.


Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.