Ruilen en retourneren bij deezkinderkamers

Ruilen en retourneren

Retourneren? 
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben.

In dergelijke gevallen kun je de bestelling altijd naar mij retourneren. Ik zal wel controleren of hier niet meer mee is gedaan dan schriftelijk is voorgeschreven. Wettelijk gezien mag je het product namelijk uitproberen zoals je dat ook in een fysieke winkel mag doen.

Wanneer er meer mee is gedaan dan dit dan zal ik controleren of ik het product met waardevermindering retour kunnen accepteren of dat deze op kosten van jezelf weer naar je toegestuurd moet worden.

Wanneer je een bestelling wilt retourneren dan is dit mogelijk binnen 14 dagen om dit aan mij te laten weten. Dit kan via het mailadres info@deezkinderkleding.nl. Na het aanmelden is er vervolgens nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling daadwerkelijk naar mij retour te sturen. Ik doe mijn uiterste best om het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten vervolgens zo spoedig mogelijk terug te betalen.

Dit zal in ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen gebeuren. Enkel de kosten voor retour van je eigen huisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product in de originele staat en verpakking aan mij geretourneerd moeten worden. Retouren waar accessoires ontbreken of waar de verpakking niet bij zit kan ik helaas niet accepteren. Het is dan ook van belang dat je bij het retourneren controleert of je het volledig terugstuurt.


Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, en €3,95 voor Brievenbuspost pakket raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. 

 

Ruilen

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@deezkinderkamers.nl.
Download ook hier het herroepingsformulier om het artikel(en) retour te sturen : http://deezkinderkamers.nl/files/18496/afbeeldingen/retourfomulier.pdf

Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.


Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Ik probeer deze in de bestelling nog voor je te wijzigen voordat de bestelling verzonden word. Indien dit niet lukt zal ik naar een andere oplossing zoeken.

 

Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN